Het kan voorkomen dat men als gast niet bij het zwemmen aanwezig kan zijn door niet nader te noemen omstandigheden. Kan gebeuren maar zou u als dit voor komt geef dit dan door aan Aagje per telefoon op 06- 12640996 Bel uiterlijk op de dinsdag zelf VOOR 12.30 uur zodat wij ook voldoende tijd hebben om de vrijwilliger te kunnen berichten van de afmelding. Het komt nu regelmatig voor dat er vrijwilligers te veel zijn wat zondermeer prijzenswaardig is want ook zij doen dit uit liefde maar toch is het wel eens frustrerend. Waarom, wel men is overdag druk aan het werk en moet dan soms in “zeven haasten” thuis alles regelen en snel naar “De rolpeal” terwijl dit soms niet nodig is. Dus mocht u niet naar het zwemmen kunnen, hoe dan ook, even een telefoontje/mailtje naar Miranda . Als u met iemand in de auto samen gaat, moet u ook die in kennis stellen. U doet ons er een groot plezier mee.