We hebben een logo! We hebben gekozen voor een logo met veel betekenis. Hieronder de uitleg: Ons logo geeft weer wat wij als stichting zijn en wie wij willen zijn. Aangezien we hier symbolen voor gebruiken, willen we dat graag uitleggen. Het getal 8 die in het midden op zijn kant ligt, staat symbool voor de oneindigheid. Wij denken dat er, ondanks de beperkingen, toch oneindig veel mogelijkheden zijn (in het water) voor onze zwemmers. In de 8 staat aan de rechterkant een rolstoel afgebeeld. De rolstoel staat symbool voor de mensen met een lichamelijke beperking: onze doelgroep. Links in de 8 ziet men een rondje met daarin een stip. Dit staat symbool voor mensen met autisme of aanverwante contactstoornissen. De mensen zijn vaak in zichzelf opgesloten. Ook zij zijn onze doelgroep. Onder de 8 is een golf zichtbaar, wat staat voor het water. Boven de 8 is een vogel getekend die uit de 8 vliegt, als symbool voor het stukje vrijheid wat wij hopen te geven aan onze zwemmers.